HET NIEUWE RIJDEN

content campagne voor Jaguar I-PACE

De campagne

Doelstelling

Hoe kunnen we de zakelijke doelgroep op zoek naar een premium zakenauto én bestaande klanten van Jaguar duidelijk maken dat de Jaguar I-PACE ook in 2019 een interessante, voordelige optie is?

Oplossing

BI Studios ontwikkelde content voor ‘a new generation of leaders’. Het hart van de overeenkomstige doelgroep bestaat uit ondernemers en beslissers tussen de 35 en 55 jaar. Via een speciale hub prominent op Business Insider Nederland deelden we zes multimedia pages over de vele voordelen van het nieuwe rijden, connectiviteit en technologie.

De content hebben we verspreid via onze social kanalen, nieuwsbrief, native content units, mobile content interstitials en display. De content vormde een mix van branding en expertise-overdracht. Een pixel in de verschillende verhalen zorgde voor retargeting.

Resultaat

Het aantal gelezen artikelen kwam ruim twee keer boven de benchmark van Business Insider uit. Met alle uitingen realiseerden we een zeer hoge brand engagement. Naast het hoge engagement op de content, heeft de activatielaag via native advertising voor een recordaantal click-outs gezorgd. Sommige proposities zelf tot vijf procent ctr.

Bekijk hier alle content