DIGITALE TRANSFORMATIE

always-on content campagne voor

De campagne

Doelstelling

Deloitte beschikt als financiële en zakelijke dienstverlener over een brede kennis op het gebied van digital, blockchain en kunstmatige intelligentie. Kom met een concept waarin Deloitte wordt gepositioneerd als kennisleider op deze gebieden. Het ambitieuze doel? Een afgesproken aantal kwalitatieve visits op de artikelpagina's.

“De positionering van Deloitte is content driven en gericht op innovatie. We willen onze strategische thema’s Blockchain, Artificial Intelligence en Digital dichter bij onze doelgroepen brengen. Door deze thema’s een podium te geven binnen de Business Insider-doelgroep, etaleren we onze kennis en expertise met onze klanten, relaties en de maatschappij” - Alexandra Blikman, brand & communications manager Deloitte.

Oplossing

BI Studios creëerde een intelligente contentstrategie met high impact display. Dat werd de serie 'Digitale Transformatie'. Een centraal dossier met verschillende subthema's - Blockchain en Artificial Intelligence - en met een commercieel en redactioneel karakter. De artikelenreeks werd vervolgens gebundeld op een speciale hub om de SEO-waarde aan te jagen.

Business Insider is gepassioneerd over het helder maken van gecompliceerde onderwerpen via high impact content. Op deze manier omgeven we de lezer volledig met content over dit specifieke topic. Wij geloven dat een combinatie van verschillende typen content veel effectiever is dan ‘one-offs’.

Resultaat

Met ruim 20.000 quality visits en een gemiddeld CTR van ruim twee keer de BI-benchmarks is de sponsored content fantastisch aangeslagen. De aanjaging via de nieuwsbrief en native advertising heeft hier goed aan bijgedragen.

Bekijk de serie