‘HP Work Happy event’
Live en online event voor HP
De campagne
Doelstelling
HP Nederland werkt al een lange tijd samen met Business Insider voor de hoge kwaliteit van bereik en zichtbaarheid dankzij BI Studios. Voor deze HP “work happy” campagne was het doel om HP’s positie te behouden als thoughtleader in werkgeluk, met meer focus op hybride werken en hoe dit veilig en effectief mogelijk is.
Oplossing
BI Studios ontwikkelde in samenwerking met HP het hybride “Work Happy event” zodat het evenement breed toegankelijk werd. Business Insider heeft een uitgebreide ervaring met het organiseren van branded evenementen. Het event fungeerde als het middelpunt van de campagnestrategie.
De content die ontstond uit het evenement werd verder gebruikt in de campagne waardoor HP als thoughtleader voor een langere periode goed zichtbaar bleef op Business Insider. Dit bestond uit diverse media-plaatsingen en branded content zoals 4 video’s, 7 artikelen en multimedia-pagina’s.
Resultaat
Door het hybride event en de uitgebreide aandacht op businessinsider.nl zorgen we voor veel livestream viewers en een hoog aantal native impressions.
3.000.000
NATIVE IMPRESSIONS
3M
NATIVE IMPRESSIONS
44K
CLICKS NAAR HP
100K+
ARTICLE READS
8K+
LIVESTREAM VIEWERS
100K+
ON DEMAND VIDEO PLAYS
Resultaat
Met meer dan 3 miljoen unieke impressies en 44.000 kliks naar de HP-website is de campagne zeker een succes te noemen.
De meer dan 8.000 livestream viewers en 100k on demand video plays hebben eveneens bijgedragen aan het mooie resultaat.
Het event is hier op businessinsider.nl terug te kijken.