Business Insider | Porsche
Bold Choices
Wie niet voorop gaat, raakt achterop. In deze serie in samenwerking met Porsche vragen we gedreven ondernemers naar hun bold choices: hoe gingen ze om met tegengeslagen en welke lessen hebben ze daarvan geleerd? En welke gewaagde keuzes hebben ze gemaakt om uiteindelijk succesvol te worden?
Jorik Schröder van Experiencegift: ‘Direct live gaan in 20 landen zien anderen misschien als een gewaagde keuze, ik niet’
Jorik Schröder (39) richtte tien jaar geleden samen met zijn compagnon Loes Daniels Experiencegift op. Het idee? “Giftcards verkopen voor hotels en vliegtickets wereldwijd.” Het bedrijf groeide de afgelopen jaren hard en verkoopt inmiddels in meer dan 50 landen en meer dan 400 luchtvaartmaatschappijen en 750.000 hotels zijn aangesloten... lees verder
Elza Wandler bouwt aan internationale droom met accessoirelabel Wandler: ‘Je hebt naïviteit nodig om succesvol te kunnen zijn’
Met Wandler wil Elza Wandler (37) niet een tassenmerk bouwen, maar een wereld an sich waarin mode, kunst en architectuur samenkomen. Zeven jaar geleden begon ze het accessoirelabel uit een passie voor werken met leer. Nu heeft ze 170 verkooppunten in 50 landen. Voor Beyoncé ontwierp ze custom-made schoenen en ook Michelle Obama, Lady Gaga en Kendall Jenner zijn fan... lees verder
Als een echte sportwagen voor vier personen combineert de Porsche Panamera indrukwekkende prestaties met enorm veel comfort. Velen hielden het voor onmogelijk, anderen vonden het getuigen van lef. Precies voor hen is deze vierpersoonssportwagen gebouwd. Meer weten over de Porsche Panamera? Hier vind je meer informatie.